Nenos na sesión 'Cantar e contar'

Unha sesión especial de contos e música para público familiar foi o broche de ouro da campaña «Cantar e contar: ler na nosa lingua», que dende o pasado 1 de decembro se levou a cabo no Pazo da Cultura de Carballo, co apoio da Secretaría Xeral de Política Linguística. Remataron os contacontos e os obradoiros de escrita para os escolares, pero a exposición de ilustracións poderase visitar aínda ata o 8 de decembro no terceiro andar do edificio.
——————————————
Una sesión especial de cuentos y música para público familiar fue el broche de oro de la campaña «Cantar e contar: ler na nosa lingua», que desde el pasado 1 de diciembre se llevó a cabo en el Pazo de Cultura de Carballo, cn el apoyo de la Secretaría Xeral de Política Linguística. Finalizaron los cuentacuentos y los talleres de escrita para escolares, pero la exposición de ilustraciones aún se podrá visitar hasta el 8 de enero en el tercer piso del edificio.

Sesión de contos da campaña 'Cantar e contar'

Nenos e nenas de Carballo na sesión de 'Cantar e contar'

Nenos e nenas de Carballo, pais e nais, docentes, responsables municipais, grazas pola vosa acollida á campaña «Cantar e contar», polo voso compromiso coa lingua. O equipo de animación á lectura de KALANDRAKA acompañouvos ao longo de todo este mes sementando contos tradicionais recuperados e música popular, incentivando a creatividade literaria dos máis novos e estimulando o interese de pequenos e grandes pola arte. Non podiamos despedirnos sen «cantar e contar» todos xuntos, unha vez máis…

Contando "Garavanciño"

E comeza a sesión: «Había unha vez un neno tan pequeno, tan pequeno que lle chamaban…», comeza Ana… «Garavanciño!», exclaman os nenos. Teñen unha memoria excelente, algúns deles xa escoitaron este conto na visita co grupo escolar. Pero desta vez non dubidan en verbalizar as súas teorías sobre como Garavanciño pode saír do interior do boi: «facéndoo esbirrar con pementa!», «non, que o devolve!», di outro… E todos cantan «pachín, pachán, pachón» ao ritmo do clarinete de Pablo.

Contando "Chibos chibóns"

Chega o momento de xogar cos tamaños e «Chibos chibóns» é o conto ideal. Se a iso lle engadimos un ogro malvado e peludo, a emoción está servida. E se ademais cada animal resulta ser do tamaño das panderetas, pequena, mediana, e a pandeira grande, tamén aprendemos cultura musical…

Contando "Batalla de naipes"

E como non hai dous sen tres, remata a sesión cun conto pacifista. En «Batalla de naipes» os personaxes son as cartas da baralla: reis, príncipes que se namoran, ouros que simbolizan a riqueza, bastos e espadas que representan a guerra, copas erguidas en son de paz…

Na exposición de ilustracións

Agora «Cantar e contar» continúa en cada escola, practicando as estratexias docentes propostas por KALANDRAKA para cada conto, proxectando os valores literarios e prácticos de cada título; en cada fogar, contando contos polas noites, compartiendo cos cativos a memoria dos grandes.

No recuncho de lectura

O mellor estímulo son as estampas que nos deixa o «recuncho de lectura», cheo de lectores e lectoras ávidos de novas sensacións, dispostos a deixarse levar pola imaxinación. A súa mirada é o reflejo da fascinación que lles produce o mundo da ficción; a súa entrega é o efecto-imán que posúen os libros.

———————————————

Sesión de la campaña 'Cantar y contar'

Niños en la sesión 'Cantar e contar'

Niños y niñas de Carballo, padres y madres, docentes, responsables municipales, gracias por vuestra acogida a la campaña «Cantar e contar», por vuestro compromiso con la lengua. El equipo de animación a la lectura de KALANDRAKA os acompañó a lo largo de todo este mes sembrando cuentos tradicionales recuperados y música popular, incentivando la creatividad literaria de los más jóvenes y estimulando el interés de pequeños y grandes por el arte. No podíamos despedirnos sin «cantar y contar» todos juntos, una vez más…

Contando "Garbancito"

Y comienza la sesión: «Había una vez un niño tan pequeño, tan pequeño que le llamaban…», comienza Ana… «Garbancito!», exclaman los niños. Tienen una memoria excelente, algunos de ellos ya escucharon este cuento en la visita con el grupo escolar. Pero en esta ocasión no dudan en verbalizar sus teorías sobre cómo Garbancito puede salir del interior del buey: «¡haciéndole estornudar con pimienta!», «no, que lo vomita!», dice otro… Y todos cantan «pachín, pachán, pachón» al ritmo del clarinete de Pablo.

Contando "Chivos chivones"

Llega el momento de jugar con los tamaños y «Chivos chivones» es el cuento ideal. Si a eso le añadimos un ogro malvado y peludo, la emoción está servida. Y si además cada animal resulta ser del tamaño de las panderetas, pequeña, mediana, y la pandeira grande, también aprendemos cultura musical…

Ana Abelenda y Pablo Díaz cuentan "Batalla de naipes"

Y como no hay dos sin tres, concluye la sesión con un cuento pacifista. En «Batalla de naipes» los personajes con las cartas de la baraja: reyes, príncipes que se enamoran, oros que simbolizan la riqueza, bastos y espadas que representan la guerra, copas erguidas en son de paz…

En el rincón de lectura

Ahora «Cantar e contar» continúa en cada colegio, practicando las estrategias docentes propuestas por KALANDRAKA con cada cuento, proyectando los valores literarios y prácticos de cada título; en cada hogar, contando cuentos por las noches, compartiendo con los pequeños la memoria de los grandes.
El mejor estímulo son las estampas que nos deja el «rincón de lectura», lleno de lectores y lectoras ávidos de nuevas sensaciones, dispuestos a dejarse llevar por la imaginación. Su mirada es el reflejo de la fascinación que les produce el mundo de la ficción; su entrega es el efecto-imán que poseen los libros.


Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *