Bernardo Carvalho, con "P de papá" e Madalena Matoso

Fomos testemuñas dun feliz encontro, o ilustrador portugués Bernardo Carvalho coa tradución ao galego e ao castelán da súa obra, “P de papá“, unha das novidades de KALANDRAKA neste mes de febreiro. Ao seu carón, Madalena Matoso, de Planeta Tangerina

——————————————

Fomos testemunhas de um feliz encontro, o ilustrador português Bernardo Carvalho com a tradução para o galego e para o espanhol da sua obra, “P de papá“, uma das novidades da KALANDRAKA deste mês de Fevereiro. Ao seu lado, Madalena Matoso, do Planeta Tangerina

…Os dous impartiron un obradoiro infantil de ilustración no X Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra, onde nos amosaron o seu concepto de arte colectivo: cada cativo, co seu traballo individual, contribuía a elaborar unha obra conxunta; cada peza de cartulina, na que os cativos facían a súa intervención a base de debuxo ou collage, era parte dun sorprendente puzzle creativo.

A obra de Bernardo Carvalho tamén se pode apreciar na exposición “Ilustrações.pt” situada no Pazo da Cultura, que permanecerá aberta ao público ata o 15 de marzo.

Obra de Bernardo Carvalho exposta no Pazo da Cultura de Pontevedra

Nesta mostra tamén figuran obras de Marta Torrão, João Caetano, José Miguel Ribeiro, André Letria e Gémeo Luis, que teñen editado ou van editar o seu traballo no catálogo de KALANDRAKA. Nestes vindeiros días tamén divulgaremos as súas respectivas contribucións artísticas.

———————————————————–

… Ambos partilharam uma oficina infantil de ilustração no X Salão do Livro Infantil e Juvenil de Pontevedra, onde nos apresentaram o seu conceito de arte colectiva: cada criança, com o seu trabalho individual, contribuía para a elaboração de uma obra conjunta; cada peça de cartolina, onde as crianças faziam a sua intervenção à base de desenhos ou de colagens, fazia parte de um surpreendente puzzle criativo.

A obra de Bernardo Carvalho também pode ser apreciada na exposição “Ilustrações.pt” patente no Paço da Cultura, onde estará aberta ao público até ao próximo dia 15 de Março.

Nesta mostra também figuram obras de Marta Torrão, João Caetano, José Miguel Ribeiro, André Letria e Gémeo Luis, que têm publicado ou que vão publicar o seu trabalho no catálogo da Kalandraka. Nos próximos dias também divulgaremos as suas respectivas contribuições artísticas.


Deja un comentario