Artur” segue viaxando, coñecendo cidades e lectores. Vén de visitar a sala infantil da Biblioteca Pública de Ourense, na que o escritor Xosé Manuel González ‘Oli’ e o ilustrador Marc Taeger mantiveron un animado encontro con nenos e nenas que escoitaron entusiasmados o emocionante relato deste poliño no seu esforzo por saír do cascarón. O vindeiro sábado 12 de novembro, ás 12:00 horas, Oli e Artur estarán na libraría infantil El Dragón Lector de Madrid (r/ Sagunto, 20) para sumar novos amigos e amigas.

—————————-

Arturo” sigue viajando, conociendo ciudades y lectores. Acaba de visitar la sala infantil de la Biblioteca Pública de Ourense, en la que el escritor Xosé Manuel González ‘Oli’ y el ilustrador Marc Taeger mantuvieron un animado encuentro con niños y niñas que escucharon entusiasmados el emocionante relato de este pollito en su esfuerzo por saír salir del cascarón. El próximo sábado 12 de noviembre, a las 12:00 horas, Oli y Artur estarán en la librería infantil El Dragón Lector de Madrid (c/ Sagunto, 20) para sumar nuevos amigos y amigas.

Que outros animais nacen dos ovos? Dinosaurios, peixes, paxaros? O papel en branco foise enchendo con simpáticos trazos e garabatos infantís.

————————

¿Qué otros animales nacen de los huevos? ¿Dinosaurios, peces, pájaros? El papel en blanco se fue llenando enchendo con simpáticos trazos y garabatos infantiles.

Outros personaxes sumáronse tamén á sesión de contos e de ilustracións. Pola sala infantil da Biblioteca Pública de Ousense asomaron tamén Once Damas Atrevidas, coas que percorremos o mundo nunha intrépida viaxe, e ata O Pirata Pata de Lata, que non dubidou en sacar a súa espada para asustar unha pantasma despistada que pasaba por alí.

—————————-

Otros personajes se sumaron también a la sesión de cuentos y de ilustraciones. Por la sala infantil de la Biblioteca Pública de Ousense se asomaron también Once Damas Atrevidas, con las que recorrimos el mundo en un intrépido viaje, y hasta El Pirata Pata de Lata, que no dudó en sacar su espada para asustar a un fantasma despistado que pasaba por allí.

A libraría infantil Zampacontos de Ourense pronto vai cumprir 4 anos. Nesta actividade puidemos contar co libreiro Ángel Perotti. Moitos parabéns polo aniversario e moitas grazas pola compaña.

————————-

La librería infantil Zampacontos de Ourense pronto va a cumplir 4 años. En esta actividad pudimos contar con el librero Ángel Perotti. Muchas felicidades por el aniversario y muchas gracias por la compañía.


Deja un comentario