Co escritor galego Francisco Álvarez ‘Koki’, afincado en Nova York, que visitou o espazo de Kalandraka na BEA.

Kalandraka ha comenzado con buen pie su participación en la Book Expo America de Nueva York. Entre los 16 expositores del stand colectivo del ICEX, Kalandraka y Nova Galicia son las únicas editoriales gallegas presentes en esta cita profesional, la más importante de Estados Unidos en el ámbito editorial. Con su presencia en la BEA, Kalandraka pretende consolidar y potenciar su presencia en el mercado norteamericano. Para ello, durante estos tres días de feria se celebran reuniones con distribuidores y editores norteamericanos para que los Libros para Soñar puedan estar en las librerías y bibliotecas, tanto en español como traducidos a inglés.

En la última década, esta es la séptima feria a la que asiste Kalandraka en Estados Unidos, incluida la que organiza la Asociación Americana de Bibliotecas (ALA en sus siglas en inglés). La internacionalización es una faceta muy importante en la trayectoria de la editorial, que periódicamente viaja no solo a Nueva York, sino también a Bolonia, Frankfurt, Buenos Aires, Guadalajara y otras ciudades, siguiendo las oportunidades de negocio que se abren en estos foros, atendiendo las nuevas tendencias artísticas y literarias que van surgiendo, y presentando un catálogo de libros de calidad, diferenciados y competitivos.

………………………………………………………………………..

Cos compañeiros de Nova Galicia Edicións no stand do ICEX da Book Expo America 2013.

Kalandraka comezou con bo pé a súa participación na Book Expo America de Nova York. Entre os 16 expositores do stand colectivo do ICEX, Kalandraka e Nova Galicia son as únicas editoras galegas presentes nesta cita profesional, a máis importante de Estados Unidos no eido editorial. Coa súa presenza na BEA, Kalandraka pretende consolidar e potenciar a súa presenza no el mercado norteamericano. Para iso, durante estes tres días de feira celébranse reunión con distribuidores e editores norteamericanos para que os Libros para Soñar poidan estar nas librarías e bibliotecas, tanto en español como traducidos a inglés.

Na última década, esta é a sétima feira á que asiste Kalandraka en Estados Unidos, incluida a que organiza a Asociación Americana de Bibliotecas. A internacionalización é unha faceta moi importante na traxectoria da editorial, que periodicamente viaxa non só ata Nova York, senón tamén a Boloña, Frankfurt, Bos Aires, Guadalaxara e outras cidades seguindo as oportunidades de negocio que se abren nestes foros, atendendo as novas tendencias artísticas e literarias que van xurdindo, e presentando un catálogo de libros de calidade, diferenciados e competitivos.

Stand colectivo del ICEX en la Book Expo America de Nueva York 2013.

 


Deja un comentario