Tener paciencia, valorar la disciplina y obedecer a los mayores. Saber ganar y perder, integrarse en un equipo, practicar el compañerismo. Saber escuchar y disfrutar del silencio, ir afrontando retos para perder los miedos, ser prudentes y perseverantes. Apreciar la belleza de los momentos y las cosas que nos rodean… “¡Muchas gracias!” es un mensaje en forma de álbum ilustrado dirigido a cuantas personas pasan por nuestra vida y contribuyen a nuestra educación, ayudándonos a forjar nuestra manera de ser y actuar en la sociedad: la familia, los amigos, el vecindario, la escuela…

………………………….

Ter paciencia, valorar a disciplina e obedecer os maiores. Saber gañar e perder, integrarse nun equipo, practicar o compañeirismo. Saber escoitar e disfrutar do silencio, ir afrontando retos para perder os medos, ser prudentes e perseverantes. Apreciar a beleza dos momentos e das cousas que nos rodean… “Grazas” é unha mensaxe en forma de álbum ilustrado dirixida a cantas persoas pasan pola nosa vida e contribúen á nosa educación, axudándonos a forxar a nosa maneira de ser e de actuar na sociedade: a familia, os amigos, a veciñanza, a escola…

Mi padre me enseñó a tener paciencia.

Mi madre me explicó que no siempre es bueno esperar.

De mi abuela María aprendí que «no hay un minuto que perder».

Pero según mi abuelo Felipe: «Lo mejor de lo mejor es descansar»…

Contado en primera persona con frases breves que describen situaciones cercanas y cotidianas, permite que los lectores se identifiquen con vivencias propias o experiencias próximas. Las ilustraciones -a base de trazos sueltos y colores luminosos que transmiten positivismo- reflejan escenas hogareñas que transcurren en el campo y en la ciudad, encuentros con gente muy diversa con la que se interactúa día a día, espacios para la diversión y el juego.

…Un aprendizaje que traspasará la infancia y durará toda la vida. “¡Muchas gracias!” está recomendado por la Fundación Gulbenkian (Portugal).

Isabel Minhós Martins (Lisboa, 1974) estudió Diseño de Comunicación en la Facultad de Bellas Artes de Lisboa. Trabajó en una agencia de comunicación pedagógica realizando proyectos educativos. Es una de las fundadoras de Planeta Tangerina, que comenzó siendo un estudio de servicios educativos y se convirtió en editorial, donde ha publicado varios libros como autora; entre ellos “P de papá” (KALANDRAKA), Mención de Honor en el Premio a los libros mejor diseñados del mundo (2008). Fue finalista del I Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado por la obra “Ovejita, dame lana” (KALANDRAKA). También fue nominada en 2010 a los Premios de Autor de la SPA/RTP y, en ese mismo año, una de sus obras fue seleccionada por el Banco del Libro de Venezuela. Sus textos se han publicado en varios países de Europa, América y Asia.

Bernardo Carvalho (Lisboa, 1973) estudió en la Facultad de Bellas Artes de Lisboa. Es uno de los fundadores de la editorial Planeta Tangerina. Con “P de papá” (KALANDRAKA) fue galardonado en 2008 con una Mención de Honor en el Premio a los libros mejor diseñados del mundo, promovido por la Book Art Foundation. También fue distinguido en 2009 por la Fundación CJ de Cultura de Corea. Ese mismo año ganó el Premio Nacional de Ilustración en Portugal. En 2011 otra de sus obras fue seleccionada por el Banco del Libro de Venezuela.

……………………………….

O meu pai ensinoume a ter paciencia.

A miña nai explicoume que ás veces é mellor non esperar.

A miña avoa María sempre di que «non hai un minuto que perder».

Pero para o meu avó Filipe: «O mellor do mellor é descansar»…

Contado en primeira persoa con frases breves que describen situacións cercanas e cotiás, permite que os lectores se identifiquen con vivencias propias ou experiencias próximas. As ilustracións -a base de trazos soltos e cores luminosas que transmiten positivismo- reflicten escenas do fogar que transcorren no campo e mais na cidade, encontros con xente moi diversa coa que se interactúa día a día, espazos para a diversión e o xogo.

…Unha aprendizaxe que traspasará a nenez e durará toda a vida. “Grazas” foi recomendado pola Fundación Gulbenkian (Portugal).

Isabel Minhós Martins (Lisboa, 1974) estudou Deseño de Comunicación na Facultade de Belas Artes de Lisboa. Traballou nunha axencia de comunicación pedagóxica realizando proxectos educa-tivos. É unha das fundadoras de Planeta Tangerina, que comezou sendo un estudo de servizos educativos e converteuse en editorial, onde publicou varios libros como autora; entre eles, “P de papá” (KALANDRAKA), Mención de Honra no Premio aos libros mellor deseñados do mundo (2008). Foi finalista do I Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado pola obra “Ovelliña, dáme la” (KALANDRAKA). Tamén foi nominada en 2010 aos Premios de Autor da SPA/RTP e, nese mesmo ano, unha das súas obras foi seleccionada polo Banco do Libro de Venezuela. Os seus textos publicáronse en varios países de Europa, América e Asia.

Bernardo Carvalho (Lisboa, 1973) estudou na Facultade de Belas Artes de Lisboa. É un dos fundadores da editorial Planeta Tangerina. Con “P de papá” (KALANDRAKA) foi galardoado en 2008 cunha Mención de Honra no Premio aos libros mellor deseñados do mundo, promovido pola Book Art Foundation. Tamén foi distinguido en 2009 pola Fundación CJ de Cultura de Corea. Ese mesmo ano gañou o Premio Nacional de Ilustración en Portugal. En 2011 outra das súas obras foi seleccionada polo Banco do Libro de Venezuela.


Deja un comentario