María Solar, autora de "Teño uns pés perfectos"

O libro “Teño uns pés perfectos: un libro para ler cos pés descalzos”, da autora compostelá María Solar e publicado na colección Sete Leguas de KALANDRAKA, vén de ser incluído na selección The White Ravens 2016 pola Internationale Jugendbibliothek de Munich, que elixiu 200 obras de 60 países para formar parte desta prestixiosa escolma dos mellores libros infantís e xuvenís.

Con este recoñecemento, o galego é unha das 42 linguas representadas en The White Ravens 2016, cuxo comité de selección destacou que María Solar aborda nesta obra un aspecto tan “novidoso e inusual” como os pés, dando como resultado un libro “informativo e entretido”. Os especialistas da Internationale Jugendbibliothek tamén destacaron o “enxeño” das ilustracións do arxentino Gusti, que invitan os lectores a “fixarse máis” nesta parte do corpo.

“Teño uns pés perfectos” é un dos títulos destacados no stand de KALANDRAKA en Liber, a feira do libro que se celebra ata mañá en Barcelona, e tamén ocupará un espazo importante no stand da editorial na Feira Internacional do Libro de Frankfurt, do 19 ao 23 de outubro. Precisamente, será na Feira de Frankfurt onde se presente o catálogo impreso dos White Ravens, nun acto programado para o xoves día 20, ademais de permanecer exposto no espazo da Internationale Jugendbibliothek.

Concebido como un libro dentro doutro libro, “Teño uns pés perfectos” contén unha parte de creación literaria e outra informativa, diferenciadas pola cor do papel. O protagonista é un neno que se presenta a un concurso no que, inesperadamente, ten que demostrar os seus coñecementos sobre os pés, dos que non sabe nada ata que descobre un libro con información sobre os tipos de pés, a súa anatomía, a función que cumpren e moitas curiosidades sobre esa parte das extremidades inferiores que pasa tan desapercibida. A narración destaca polo ton humorístico e ameno.

Con esta nova distinción, María Solar suma outra nominación na lista The White Ravens, que xa acadara en 2015. Ademais, recibiu o Premio Lazarillo 2014 e o Premio Frei Martín Sarmiento en 2013 e 2014. A estes recoñecementos engádense os que acadou pola súa faceta como xornalista da Televisión de Galicia e da Radio Galega nos premios Mestre Mateo, sendo presentadora do programa cultural ZigZag. Ademais de xornalista, María Solar é licenciada en Bioloxía, diplomada en Maxisterio, e a súa bibliografía suma numerosos libros infantís e para público adulto.

Con este título son xa 14 libros do catálogo de KALANDRAKA incluídos na prestixiosa escolma The White Ravens que impulsa a Internationale Jugendbibliothek, unha institución fundada en 1949 por Jella Lepman para reunir literatura infantil e xuvenil de todo o mundo, analizala e achegala aos lectores como ferramenta de intercambio cultural.

………………………..

"Tengo unos pies perfectos": María Solar & Gusti (Kalandraka).

El libro “Tengo unos pies perfectos: un libro para leer con los pies descalzos”, de la autora compostelana María Solar y publicado en la colección Siete Leguas de KALANDRAKA, ha sido incluido en la selección The White Ravens 2016 por la Internationale Jugendbibliothek de Munich, que eligió 200 obras de 60 países para formar parte de esta prestigiosa lista de los mejores libros infantiles y juveniles.

El comité de la Internationale Jugendbibliothek ha destacado que María Solar aborda en esta obra un aspecto tan “novedoso e inusual” como los pies, dando como resultado un libro “informativo y entretenido”. Los especialistas de la Internationale Jugendbibliothek también han resaltado el “ingenio” de las ilustraciones del argentino Gusti, que invitan a los lectores a “fijarse más” en esta parte del cuerpo.

“Tengo unos pies perfectos” es uno de los títulos destacados en el stand de KALANDRAKA en Liber, la feria del libro que se celebra hasta mañana en Barcelona, y también ocupará un espacio importante en el stand de la editorial en la Feria Internacional del Libro de Frankfurt, del 19 al 23 de octubre. Precisamente, será en la Feria de Frankfurt donde se presente el catálogo impreso de los White Ravens, en un acto programado para el jueves día 20, además de permanecer expuesto en el espacio de la Internationale Jugendbibliothek.

Concebido como un libro dentro de otro libro, “Tengo unos pies perfectos” contiene una parte de creación literaria y otra informativa, diferenciadas incluso por el color del papel. El protagonista es un niño que se presenta a un concurso en el que, inesperadamente, tiene que demostrar sus conocimientos sobre los pies, de los que no sabe nada hasta que descubre un libro con información sobre los tipos de pies, su anatomía, la función que cumplen y muchas curiosidades sobre esa parte de las extremidades inferiores que pasa tan desapercibida. La narración destaca por el tono humorístico y ameno.

Con esta nueva distinción, María Solar suma otra nominación en la lista The White Ravens, que ya había conseguido en 2015. Además, ha recibido el Premio Lazarillo 2014 y el Premio Frei Martín Sarmiento en 2013 y 2014. A estos reconocimientos se añaden los que ha logrado en su faceta como periodista de la Televisión de Galicia y la Radio Galega en los premios Mestre Mateo, siendo presentadora del programa cultural ZigZag. Además de periodista, María Solar es licenciada en Biología, diplomada en Magisterio, y su bibliografía suma numerosos libros infantiles y para público adulto.

Con este título son ya 14 libros del catálogo de KALANDRAKA incluidos en la prestigiosa selección The White Ravens que impulsa la Internationale Jugendbibliothek, una institución fundada en 1949 por Jella Lepman para reunir literatura infantil y juvenil de todo el mundo, analizarla y acercarla a los lectores como herramienta de intercambio cultural.


Deja un comentario