Os autores de “Cándido e os demais”, Fran Pintadera e Christian Inaraja, veñen de recibir o XI Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado. O Departamento de Educación e Cidadanía do Concello de Santiago e KALANDRAKA organizan este certame no marco da Campaña Municipal de Animación á Lectura, cuxa próxima edición contará con “Cándido e os demais” como eixe central das actividades.

Docentes e alumnado do CIFP Compostela e do IES do Sar, cos que Fran Pintadera e Christian Inaraja compartiran previamente as claves do seu libro, xunto con representantes da Corporación Municipal, membros do xurado do certame e especialistas en literatura infantil e xuvenil, acompañaron os artífices desta historia sobre a diversidade e a diferenza. O quinteto de saxos da Escola Municipal de Música de Santiago amenizou a cerimonia.

[Encontro con alumnado de Educación Infantil e de Artes Gráficas no CIFP Compostela]

Publicado en sete linguas -as cinco peninsulares, inglés e italiano-, “Cándido e os demais” ofrece niveis de lectura distintos, propiciando a reflexión nos maiores. A obra galardoado co Premio Compostela xa viaxa co catálogo dos Libros para Soñar polas principais feiras internacionais do libro, coa FIL de Guadalaxara -que comeza esta mesma semana- como seguinte destino.

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

Los autores de “Cándido y los demás”, Fran Pintadera y Christian Inaraja, han recibido el XI Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado. El Departamento de Educación y Ciudadanía del Ayuntamiento de Santiago y KALANDRAKA organizan este certamen en el marco de la Campaña Municipal de Animación a la Lectura, cuya próxima edición contará con “Cándido y los demás” como eje central de las actividades.

Docentes y alumnado del CIFP Compostela y del IES do Sar, con los que Fran Pintadera y Christian Inaraja habían compartido previamente las claves del libro, junto con representantes de la Corporación Municipal, miembros del jurado del certamen y especialistas en literatura infantil y juvenil, acompañaron a los artífices de esta historia sobre la diversidad y la diferencia. El quinteto de saxos de la Escuela Municipal de Música de Santiago amenizó la ceremonia.

[Encuentro con alumnado de Bachillerato Artístico del IES do Sar]

Publicado en siete lenguas -las cinco peninsulares, inglés e italiano-, “Cándido y los demás” ofrece niveles de lectura distintos, propiciando la reflexión en los mayores. La obra galardonada con el Premio Compostela ya viaja con el catálogo de los Libros para Soñar por las principales ferias internacionales del libro, con la FIL de Guadalajara -que comienza esta semana- como próximo destino.

 


Deja un comentario