Archivos mensuales: Septiembre 2012

  1. PRESENTACIÓN DE 'TITIRICIRCUS' CON TANXARINA & PASTOR

    Agarimo, admiración e moita ledicia foron as emocións predominantes na presentación do libro conmemorativo do 25 aniversario do espectáculo de monicreques “Titiricircus”, de Tanxarina. Con Beatriz Campos como mestra de cerimonias, polo escenario do Multiusos da Xunqueira, en Redondela, foron pasando as persoas que, de xeito directo ou indirecto, contribuíron a facer que “Titiricircus” sexa a obra de teatro de títeres máis representada en Galicia, mais tamén en moitos países de Latinoamérica, Europa e mesmo África.

    -------------------------

    Afecto, admiración y mucha alegría fueron las emociones predominantes en la presentación del libro conmemorativo del 25 aniversario del espectáculo de marionetas “Titiricircus”, de Tanxarina. Con Beatriz Campos como maestra de ceremonias, por el escenario del Multiusos de A Xunqueira, en Redondela, fueron pasando las personas que, de manera directa o indirecta, contribuyeron a hacer que “Titiricircus” sea la obra de teatro de títeres más representada en Galicia, pero también en muchos países de Latinoamérica, Europa e incluso África.

    Lee mas »
  2. TANXARINA TÍTERES E 'TITIRICIRCUS' NA TVG

    “É unha combinación moi linda de formato, das ilustracións de Pastor que traballou moito tempo con nós e recolle moi ben o espíritu do espectáculo. A nivel visual está moi ben reflexados os personaxes”.

    “...É moi inhabitual, e non coñecemos na nosa traxectoria, ningun espectáulo con máis de 1.000 representacións que temos feitas, que se mantivera tanto tempo e co mesmo elenco. Non diría só do teatro de títeres, senón do teatro galego. Probablemente sexa unha peza única”.

    Miguel Borines, de Tanxarina Títeres, no programa 'A Revista' da TVG.

    Lee mas »
  3. DOCUMENTAL DE 'TITIRICURCUS'

    Fernando 'Cuchi' Carreira é o produtor e realizador do documental "25 anos do Titiricircus", que se vai estrear mañá sábado, a partir das 19:30 horas no Multiusos da Xunqueira, en Redondela, durante a presentación do libro "Titiricircus", no que Tanxarina Títeres, coas ilustracións de Pablo 'O Pastor', recrean -en formato impreso- este espectáculo que, ao longo deste cuarto de século, se representou diante de máis de 150.000 persoas dentro e fóra de Galicia, en numerosos países de Latinoamérica, en parte de Europa, e mesmo en terras africanas.

    ------------------------------------

    Fernando 'Cuchi' Carreira es el productor y realizador del documental "25 anos do Titiricircus", que se va a estrenar mañana sábado, a partir de las 19:30 horas en el Multiusos da Xunqueira, en Redondela, durante la presentación del libro "Titiricircus", en el que Tanxarina Títeres, con las ilustraciones de Pablo 'O Pastor', recrean -en formato impreso- este espectáculo que, a lo largo de este cuarto de siglo, se representó ante más de 150.000 personas dentro y fuera de Galicia, en numerosos países de Latinoamérica, en parte de Europa, e incluso en tierras africanas.

    Lee mas »
  4. 25 ANIVERSARIO DE 'TITIRICIRCUS', DE TANXARINA TÍTERES

    A obra de teatro de monicreques “Titiricircus” cumpre 25 anos de representacións, durante os cales Tanxarina Títeres realizou máis dun milleiro de actuacións dentro e fóra de Galicia. Para festexar este aniversario, Tanxarina e KALANDRAKA colaboraron na edición -en galego e castelán- dun libro conmemorativo que se presentará este sábado 22 de setembro a partir das 19:30 horas no Multiusos da Xunqueira, en Redondela. Durante o acto, aberto ao público familiar, proxectarase o documental “25 anos do Titiricircus”, gravado e producido por Cuchi Carreira.

    ---------------------------------------------

    La obra de teatro de títeres “Titiricircus” cumple 25 años de representaciones, durante los cuales Tanxarina realizó más de un millar de actuaciones dentro y fuera de Galicia. Para festejar este aniversario, Tanxarina y KALANDRAKA colaboraron en la edición -en castellano y en gallego- de un libro conmemorativo que se presentará este sábado 22 de septiembre a partir de las 19:30 horas en el Multiusos da Xunqueira, en Redondela. Durante el acto, abierto al público familiar, se proyectará el documental “25 anos do Titiricircus”, grabado y producido por Cuchi Carreira.

    Lee mas »
  5. PASEO ILUSTRADO POR COMPOSTELA CON DAVID PINTOR

    Lee mas »
  6. ANTHONY BROWNE RETORNA A KALANDRAKA

    Aburridos, contentos, tristes... Un álbum sobre la expresión de las emociones infantiles, a base de palabras e imágenes sencillas, juegos cromáticos y tipográficos; que favorece el autoconocimiento y la socialización de los más pequeños.

    "¿CÓMO TE SIENTES?", Anthony Browne.

    Aburridos, contentos, tristes... Un álbum sobre a expresión das emocións infantís, a base de palabras e imaxes sinxelas, xogos cromáticos e tipográficos; que favorece o autocoñecemento e a socialización dos máis pequenos.

    "QUE TAL ESTÁS?", Anthony Browne.

    Avorrits, contents, tristos... Un àlbum sobre l'expressió de les emocions infantils, amb paraules i imatges senzilles i jocs cromàtics i tipogràfics que afavoreixen el coneixement d'un mateix i la socialització dels més petits.

    "COM ESTÀS?", Anthony Browne.

    Asperturik. pozik, triste... Haur-emozioen adierazpenari buruzko albuma da hau, hitz eta irudi xaloetan, jolas kromatiko eta tipografikoetan oinarrituta, txikienak sozializatzeko eta bere buruaz jabetzeko.

    "NOLA SENTITZEN ZARA?", Anthony Browne.

    Aborrecidos, contentes, tristes... Um álbum sobre a expressão das emoções infantis, à base de palavras e imagens simples, jogos cromáticos e tipográficos; que favorece o autoconhecimento e a socialização dos mais pequenos.

     "COMO TE SENTES?", Anthony Browne. (Disponível nas livrarias a partir de 28 de setembro).

    Lee mas »
  7. ROSA CARAMELO, DE ADELA TURÍN & NELLA BOSNIA

    Aislada en un jardín, Margarita es la única elefanta del grupo incapaz de conseguir que su piel sea de color rosa caramelo. Cuando sus progenitores desisten de imponerle ese aspecto, por fin descubrirá el significado de la libertad y abrirá el camino de la igualdad para sus compañeras. “Rosa caramelo”, de Adela Turín y Nella Bosnia, un clásico recuperado por KALANDRAKA para comenzar el nuevo curso, de las autoras de “Arturo y Clementina”.

    ---------------------------------------

    Aillada nun xardín, Margarida é a única elefanta do grupo incapaz de conseguir que a súa pel sexa de cor rosa caramelo. Cando os seus proxenitores desisten de impórlle ese aspecto, por fin poderá descubrir o significado da liberdade e abrirlle o camiño da igualdade ás súas compañeiras. “Rosa caramelo”, de Adela Turín e Nella Bosnia, un clásico recuperado por KALANDRAKA para comezar o novo curso, das autoras de “Artur e Clementina”. Tamén en portugués.

    ---------------------------------------

    Aïllada en un jardí, la Guillermina és la única d'entre totes les elefantetes que no aconsegueix que la seva pell es torni de color rosa caramel. Quan els seus pares desisteixen d'imposar-li aquest aspecte, serà quan per fi descobrirà el significat de la llibertat i obrirà el camí cap a la igualtat la la resta de les seves companyes. “Rosa caramel”, de Adela Turín i Nella Bosnia, un clàssic recuperat per KALANDRAKA-Hipòtesi per començar el nou curs, de les autores de “L'Artur i la Clementina”.

    Lee mas »
  8. KALANDRAKA EN CHILE (III)

    La Fundación La Fuente, de Chile, ha publicado -con la colaboración de Liberalia Ediciones- una amplia entrevista audiovisual con los editores de Kalandraka, Manuela Rodríguez y Xosé Ballesteros. La función de la imagen en el álbum ilustrado, la temática de los Libros para Soñar, iniciativas como la colección Makakiños para niños con necesidades educativas especiales, o la pervivencia del formato impreso frente al auge de la tecnología digital, son algunos de los aspectos comentados en el video, aderezado con portadas e ilustraciones de varias obras.

    "Los letraheridos somos esas personas que, a cualquier lugar del mundo al que vayamos, si pasamos delante de una librería, nos paramos, es como si hubiera una atracció

    Lee mas »
  9. KALANDRAKA EN CHILE (II)

    La Corporación Cultural Lo Barnechea ha sido otra de las paradas obligadas de los editores de Kalandraka durante su reciente estancia en Chile. El desarrollo y la difusión de las artes y la cultura son el objetivo de esta entidad sin ánimo de lucro, que apuesta de una manera especial por la promoción del libro y la lectura, principalmente entre el público infantil y juvenil. Los editores de Kalandraka participaron en dos encuentros intensos: en uno de ellos, con mediadores y personal del ámbito educativo, explicaron en qué consiste el proyecto de animación a la lectura de Kalandraka, que abarca acciones a través de los centros escolares, bibliotecas y librerías, y el hogar. Desde los cuentos de tradición oral, hasta los libros para primeros lectores, el intercambio de impresiones fue gratificante y enriquecedor.

    Procedente de la isla de Chiloé, al sur del país Chile, un grupo de jóvenes se desplazó al Centro Cultura

    Lee mas »